ליידי X גאגא

להגשים את הפנטזיה שלי

להגשים את הפנטזיה שלי

זו הייתה הפנטזיה שלי הרבה זמן, לחוות שלישייה. פגשתי הרבה כוסיות בחיי, וגם זיינתי הרבה. אבל משום מה תמיד זה אחד על אחד. תמיד קינאתי בחברים שלי שסיפרו לי על שלישיות ואפילו אורגיות. ואני אף פעם לא הגשתי את זה. הפעם החלטתי שהגיע הזמן להגשים את החלום ולסמן וי על החוויה הזו. במקום לחכות שאולי יתמזל לי המזל ואפגוש בחורות שרוצות שלישיה, פשוט קבעתי עם הנערות של סוכנות  www.sexy1.co.il. כך ידעתי שגם אקבל מה שאני רוצה, וזה גם יהיה עם הנערות הכ כוסיות שיש. 

עברו כמה ימים מאז שקיימתי יחסי מין והייתי מוכן בציפייה, איבר המין הגדול שלי היה די בטוח בעצמו. 22 סנטימטרים בהחלט יכולים לספק שתי בורות יחדיו. דמיינתי שאהיה קצת לחוץ ברגע האמת, אבל הזין שלי נתן לי ביטחון. 
שם בדירה כולנו הרגשנו בנוח יחדיו.  הצגנו את עצמנו וצחקנו קצת, אבל באמת שלא בזבזנו זמן מיותר. לכולם היה ברור למה אנחנו כאן, והחרמנות של כולם הייתה גבוהה.  הן התחילו להפשיט אותי, בעדינות וננתי להן לעשות את העבודה. . כשהבגדים שלי נשרו היה ניתן לראות בבירור את רמת החרמנות שלי, כפי שהיא השתקפה בזין הגדול שלי כבר לא יכולתי להתרכז כאשר שתי זוגות שגיים התנדנו מולי. זהו השלב שהתחתי להרגיש את הכימיה בין שלושתינו.
כששכבתי על המיטה, נערות הליווי התחילו לעבוד! הםבןנישקו אותי והתענגו עלי בו זמנית. החום והמיומנות שלהם גרמו לגלים של עונג ששטפו את גופי. אחת כרכה את מותניה סביבי בעוד השנייה נישקה בעדינות את חזי. כל חוסר הביטחון שלי נעלם כשנסחפתי בחוויה.

האינטנסיביות המשיכה לגדול, והרשיתי לעצמי ללכת עם זה, לקחת את הזמן שלי ולחקור בביטחון כל תנועה וכל תחושה שהרגשתי. נתתי לתחושה לחלחל דרך העוררות שלי עד שלבסוף התפוצצתי באורגזמה עוצמתית ומפוארת שהשאירה אותי מרחף על ענני עונג. המיטה הייתה רטובה, מזיעה, חומר סיכה ונוזל זרע. 

במשך כמה דקות לאחר מכן, שלווה שטפה אותי. סוף סוף הגשמתי את פנטזיית השלישייה שלי! הרגשתי עוצמתי ומחוזק, וידעתי שלא משנה מה, אני יכו  לכבוש כל דבר שאגדיר ללבי ולמחשבותיי. הודיתי לנערות שפינקו אותי, וחזרתי לביתי עם זיכרונות וחוויות.

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

כשמדובר בתעשיית הסרטים למבוגרים, יש קבוצה אחת מסוימת של אנשים שהפכו שם נרדף לה - כוכבות פורנו. מבצעים אלה שבו קהלים…

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא עיר אקלקטית שלא ישנה לעולם. היא מכונה לעתים קרובות "העיר שלא עוצרת לעולם",…

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן

נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, לעתים קרובות אפופות סודיות ונשפטות על פי נקודות המבט הצרות של החברה. עם…

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן