ליידי X גאגא

חולון: עיר ישראלית עם מחויבות חזקה לקיימות

חולון: עיר ישראלית עם מחויבות חזקה לקיימות

חולון היא עיר הממוקמת במרכז הארץ והפכה למגדלור של קיימות במזרח התיכון. העיר היא ביתם של צוות חזק של מומחים סביבתיים, יזמים ומנהיגים המסורים לשימור המגוון הביולוגי התוסס של העיר ולהבטיח שלאזרחים תהיה גישה לאוויר ומים נקיים. בשנים האחרונות יישמה חולון מספר יוזמות ידידותיות לסביבה שמטרתן להפחית את טביעת הרגל הפחמנית של העיר ולהפוך אותה לקהילה חסכונית יותר באנרגיה וראויה למגורים.

חולון מהווה מזה זמן רב מוקד של חדשנות טכנולוגית והנדסית בישראל, מה שסייע לה להפוך לפורצת דרך בתחום הקיימות. העיר השקיעה במגוון רחב של יוזמות ירוקות, עם דגש חזק על שימור אנרגיה ומקורות אנרגיה מתחדשים. חולון התחייבה להפחית את פליטות גזי החממה שלה ב-20% עד שנת 2030. היא יישמה מדיניות שונות להפחתת צריכת האנרגיה והתייעלות אנרגטית במבנים, כולל תוכנית הסמכה חדשנית למבנים, קרן GREEN. העיר מציעה גם פטורים נדיבים ממס לעסקים המשתמשים במקורות אנרגיה מתחדשת ומענקים לתמיכה בפרויקטים של אנרגיה נקייה.

חולון מחויבת גם לשימור המגוון הביולוגי בעיר. העיר יישמה אמצעי שימור כדי להגן על חיות הבר והצומח המקומיים, כולל איסור על חומרי הדברה מסוימים וליברליזציה של חוקי הציד. היא גם יצרה תוכניות חינוך סביבתי כדי ללמד אזרחים ועסקים מקומיים על קיימות ושימור משאבים.

https://www.columbus-escorts.com/
בנוסף ליוזמות סביבתיות, חולון נקטה צעדים כדי להפוך את העיר לקהילה ראויה יותר למגורים. העירייה השקיעה בתחבורה ציבורית, שבילי אופניים וגשרים להולכי רגל כדי להפחית את עומסי התנועה ולעודד יותר אנשים להשתמש בתחבורה ירוקה. בעיר יש גם שטחים ירוקים ופארקים שבהם האזרחים יכולים לנצל את פעילויות הבילוי והפנאי בחוץ. חולון גם מקדמת הרגלי אכילה בריאים על ידי הצעת תוצרת אורגנית טרייה בשווקים המקומיים ועידוד תוכניות חינוך לתזונה ואכילה בריאה.

חולון היא דוגמה לעיר שחרטה על דגלה מחויבות חזקה לקיימות ולשמירה על הסביבה. לא רק שהיא יישמה מגוון רחב של יוזמות להפחתת פליטות וחיסכון במשאבים, היא גם נקטה צעדים ליצירת קהילה ראויה יותר למגורים עבור אזרחיה. עם תמיכה חזקה של העיר ותושביה, חולון נמצאת בדרכה להפוך לעיר ידידותית לסביבה, ולהוות דוגמה לערים נוספות בארץ ובעולם.

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

כשמדובר בתעשיית הסרטים למבוגרים, יש קבוצה אחת מסוימת של אנשים שהפכו שם נרדף לה - כוכבות פורנו. מבצעים אלה שבו קהלים…

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא עיר אקלקטית שלא ישנה לעולם. היא מכונה לעתים קרובות "העיר שלא עוצרת לעולם",…

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן

נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, לעתים קרובות אפופות סודיות ונשפטות על פי נקודות המבט הצרות של החברה. עם…

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן