ליידי X גאגא

הרצליה: יותר מסתם עיירת חוף בים התיכון

הרצליה: יותר מסתם עיירת חוף בים התיכון

כעיר לחוף הים התיכון של מרכז הארץ, הרצליה ידועה על ידי רבים כיעד נופש פופולרי. עם זאת, החופים המקסימים שלה הם רק ההתחלה של האטרקציות הרבות שלה. ממרכז מסחרי שוקק ועד שפע של פעילויות פנאי, הרצליה היא עיר עם אינסוף אפשרויות שבטוח תשמח את כל המבקרים והתושבים כאחד.

ההיסטוריה של הרצליה מתחילה בעת העתיקה, עם שרידים של עיר בת 5,000 שנה שנמצאו בתל ארסוף הסמוך. העיר תועדה לראשונה בשנת 1664 בבולה אפיפיורית שהונפקה ברומא על ידי האפיפיור אלכסנדר השביעי. הרצליה הוקמה מאוחר יותר ככפר קטן במאה ה-19 על ידי מהגרים יהודים מרוסיה, שבנו את העיר בהדרגה. רק בשנת 1958 הפכה הרצליה באופן רשמי לעיר ישראלית.

כיום, הרצליה ידועה בחופיה הים תיכוניים ובאקלים הנעים שלה. זוהי גם עיר משגשגת עם עסקים ומסחר, עם חברות גדולות וחברות בינלאומיות המבוססות במרכז העיר שלה. העיר היא גם ביתו של המרכז הבינתחומי הנודע הרצליה, מוסד אקדמי גדול עם למעלה מ-8,000 סטודנטים ו-170 אנשי סגל. הקמפוס הראשי שלה ממוקם בלב העיר ומוקף באורח חיים סטודנטיאלי תוסס, עם שפע של בתי קפה, מסעדות וברים.

מי שמבקר בהרצליה בוודאי יתרשם מהאטרקציות העסקיות והפנאי השוקקות שלה. העיר ידועה במיוחד בחיי הלילה והברים התוססים שלה. בסמוך למרכז הבינתחומי נמצא "רחוב הברים" שהפך למוקד משיכה למקומיים ולמבקרים כאחד. אבל הרצליה היא לא רק עיר מסיבות. המרינה של העיר מאכלסת כמה ממועדוני היאכטות והשייטים היוקרתיים המובילים בעולם, המעניקים למבקרים טעימה ייחודית של הים התיכון.

הרצליה מציעה גם פעילויות שלוות יותר, כגון קניות ואוכל בחנויות המעצבים הרבות ובמסעדות הגסטרונומיות שלה. בעיר תמצאו גלריות, בוטיקים, מסעדות על חוף הים ובתי קפה יוקרתיים מושלמים לשתיית קפה או ארוחת צהריים.

אם אתם מחפשים לחקור את חיק הטבע, בקרו בפארק הטאטון בהרצליה, האזור הירוק הגדול ביותר בעיר. אם אתה חובב ספורט מושבע, לא ייגמרו לך אפשרויות ההתעמלות. הרצליה מארחת מגוון מתקני ספורט, החל ממגרשי כדורגל, מגרשים ובריכות שכשוך ועד מגרשי כדוריד וכדורסל.
נערות ליווי בהרצליה

הרצליה היא גם ביתם של מספר אתרים בעלי עניין היסטורי. בקרו באתר העתיק אפולוניה, עיר נמל מהתקופה ההלניסטית, או בקרו בחורבות ארסוף, אחת הערים הצלבניות החשובות בישראל.

הרצליה היא עיר יוצאת דופן המציעה למבקריה ולתושביה הזדמנויות רבות לעסקים, פנאי ורגיעה. בזכות הסביבה העסקית שלה, אורח החיים הים תיכוני והמורשת התרבותית העשירה שלה, הרצליה היא יעד נהדר עבור תושבים ומטיילים כאחד. בין אם אתם מחפשים חיי לילה תוססים, בתי קפה ומסעדות על חוף הים, או פארקים ציוריים ואתרים היסטוריים, אין ספק שתמצאו משהו שמתאים לכם בעיר הרצליה היפה.

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

כשמדובר בתעשיית הסרטים למבוגרים, יש קבוצה אחת מסוימת של אנשים שהפכו שם נרדף לה - כוכבות פורנו. מבצעים אלה שבו קהלים…

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא עיר אקלקטית שלא ישנה לעולם. היא מכונה לעתים קרובות "העיר שלא עוצרת לעולם",…

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן

נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, לעתים קרובות אפופות סודיות ונשפטות על פי נקודות המבט הצרות של החברה. עם…

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן