ליידי X גאגא

הפעם הראשונה בישראל, הפעם הראשונה עם בלה

הפעם הראשונה בישראל, הפעם הראשונה עם בלה
תמיד רציתי לטייל בעיר ירושלים ולגלות אתרי העתיקות של עם ישראל. כשגדלתי, הסיפורים ששמעתי העלו זיכרונות של תרבות תוססת ומרגשת שרציתי לחוות ממקור ראשון. לאחר מחקר ותכנון, החלטתי לצאת לטיול שורשים בישראל. 

אבל הגעתי לארץ לבד, ובתור בחור צעיר הרגשתי את הבדידות ואת הדחף לבלות עם בחורות. ולכן הדבר הראשון שעשיתי כשהגעתי לירושלים היה להזמין בחורה מסוכנות ליווי בעלת דירוג גבוה – sonuescort.com . כל כך התרגשתי מהרעיון ובחרתי בחורה צעירה ויפה. שמה היה בלה והיא הבטיחה להראות לי את נפלאות ישראל כפי שאף אחד אחר לא יכול היה לעשות. 

הלילה הראשון שביליתי עם בלה היה מדהים. שוטטנו בעיר, אכלנו מאכלים מקומיים ונהיננו מהמראות. הרגשתי כאילו אני חווה פיסת גן עדן מסוימת עלי אדמות, להיות כאן במקום כזה עם אישה כל כך יפה. ככל שהתקדם הערב החלו לעוף בינינו ניצוצות. היא באמת הייתה בן לוויה מושלמת לטיול בישראל וביקור בירושלים. 

כשחזרנו למגורים הזמניים שלי, התקרבנו יותר ויותר עד שהשפתיים שלנו נפגשו סוף סוף. הייתי כל כך לחוץ, אבל כשהרגשתי את הנשיקה הראשונה, הדאגות שלי התפוגגו כשהחום של החיבוק שלנו סחף אותי. לפני ששמתי לב, היינו שזורים זה בזה  ללא בגדים וחקרנו את מסתורי הגוף בצורה הדדדית.

התחלנו על הספה אך במהרה עברנו לחדר השינה ואני שכבתי מתחת לבלה כשהנשיקות שלה נעשו עמוקות יותר וחושניות יותר. הנשימה שלנו גברה בעוצמתה ויכולתי להרגיש את הלב שלי דופק כשהמשכנו לחקור אחד את השני. לפני ששמתי לב, היינו בתשוקה לוהטת, גופי מגיב ומתכווץ בהנאה. חדרתי אל תוך גופה של בלה ואני לא אשכח את תחושת החמימות על הזין שלי, ואת הפנים מלאות העונג של בלה שקיבלה באהבה גדולה את הזין שלי. 

הפעם הראשונה שקיימתי יחסי מין בישראל עם נערת ליווי הייתה מדהימה. הרגשתי חיבור והבנה עמוקה יותר של המדינה היפה הזו ותרבותה כפי שלא הרגשתי מעולם. בלה ואני צחקנו והתחבקנו כשהלילה הגיע לסיומו וידעתי שלעולם לא אשכח את הרגע הזה. אני לא יכול לחכות לחזור יום אחד ולחוות את הכל שוב.

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

כשמדובר בתעשיית הסרטים למבוגרים, יש קבוצה אחת מסוימת של אנשים שהפכו שם נרדף לה - כוכבות פורנו. מבצעים אלה שבו קהלים…

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא עיר אקלקטית שלא ישנה לעולם. היא מכונה לעתים קרובות "העיר שלא עוצרת לעולם",…

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן

נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, לעתים קרובות אפופות סודיות ונשפטות על פי נקודות המבט הצרות של החברה. עם…

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן