ליידי X גאגא

היתרונות הבריאים של אוננות

היתרונות הבריאים של אוננות

אוננות היא בילוי נפוץ שיכול, למרבה הצער, לבוא עם תחושה של בושה ואשמה עבור רבים. הסטיגמה של החברה לפיה אוננות היא שגויה היא מופרכת לחלוטין, והאמת היא שאוננות יכולה להיות דרך מצוינת לשחרר מתח, לחקור ולהכיר את גופך, ולגלות מה מרגיש לך טוב.

בראש ובראשונה, אוננות היא פעילות מינית בטוחה. הוא מספק דרך לחקור את ההנאה המינית שלך ללא סיכון להריון או מחלות מין. זה אפילו שימש כדרך לנהל דחפים מיניים בזמן פרישה, על ידי כמה חסידים דתיים.

כשמישהו מאונן, זה מעורר קצות עצבים מהנים בגוף שיכולים להוביל לפרץ של דופמין, סרוטונין ואוקסיטוצין – ההורמונים השמחים. אוננות יכולה להיות פורקן לביטוי מיני והנאה, מה שמוביל לתחושה כללית של רווחה. זה גם מאפשר לך להכיר את הגוף שלך טוב יותר, איזה סוג של גירוי הוא אוהב, ואיך להגיע לאורגזמה בעצמך.

allsexylady.com
מכל היתרונות שאוננות מספקת, אחד הגדולים ביותר יכול להיות חיי מין משופרים. אנשים רבים מוצאים כי מפגש סולו מראש יכול לגרום להם להיות רגועים יותר לתוך החוויה עם בן הזוג שלהם. זה יכול גם להפוך את האדם מודע יותר למה שהם אוהבים באופן אישי ולהגיב מינית.

אם אתה חדש באוננות, זה יכול להיות מאיים. השתחררות מהסטיגמה החברתית מתחילה בחקירה עצמית. התחילו במציאת מקום נוח, ועשו מה שמרגיש לכם טוב. זה יכול להיות לגעת בגוף שלך, ללטף, לשפשף, לצפות בפורנוגרפיה – מה שמתאים לך. אל תפחדו להשתמש בחומרי סיכה, ויברטורים, צעצועי מין וחידושים אחרים למבוגרים עבור המפגשים שלכם.

הקפידו להקשיב לגופכם ולכבד את הגבולות שלכם, אם משהו לא מרגיש נכון, עצרו! מעל לכל, זכור שאתה לא לבד בחקירה שלך, ואין דרך שגויה לאונן. בפעם הבאה שאתם משתחררים מסטיגמה חברתית ונהנים מסשן סולו, אמצו אותו – זה בריא ומועיל.

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

כשמדובר בתעשיית הסרטים למבוגרים, יש קבוצה אחת מסוימת של אנשים שהפכו שם נרדף לה - כוכבות פורנו. מבצעים אלה שבו קהלים…

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא עיר אקלקטית שלא ישנה לעולם. היא מכונה לעתים קרובות "העיר שלא עוצרת לעולם",…

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן

נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, לעתים קרובות אפופות סודיות ונשפטות על פי נקודות המבט הצרות של החברה. עם…

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן