ליידי X גאגא

האם אוננות באמת הופכת אותך למאהב טוב יותר?

האם אוננות באמת הופכת אותך למאהב טוב יותר?

אוננות היא חלק טבעי ונורמלי מלהיות יצור מיני, ובכל זאת יש עדיין הרבה סטיגמה ומידע שגוי סביב זה. עבור חלק, אוננות נתפסת כמעשה מביך ואפילו לא בריא שאין לדבר עליו בפומבי. אבל האמת היא, אוננות היא למעשה מועילה לחיי המין שלך.

מחקרים הראו כי לא רק אוננות היא נורמלית ובריאה, אבל זה יכול למעשה לשפר את חיי המין שלך בכמה דרכים. לדוגמה, אוננות עוזרת לך להכיר טוב יותר את הגוף שלך ואת התחושות שמרגישות מהנות לך. כאשר אתה לומד להכיר את עצמך טוב יותר, זה מקל על לתקשר את מה שאתה אוהב עם השותף שלך. יתר על כן, אוננות יכולה לעזור לך לפרוץ את כל המחסומים הנפשיים או המחסומים המיניים שעשויים למנוע ממך ליהנות מחיי מין מספקים באמת.

אוננות היא לא רק שימושית להגברת ההנאה שלך – היא יכולה גם לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הנפשית והרגשית הכללית שלך. אוננות מגבירה את הייצור של אנדורפינים, אשר יכול לגרום לך להרגיש רגוע ואפילו מאושר יותר. זה יכול לעזור לך ליצור מצב רוח אנרגטי ומלא תשוקה במהלך השותפויות הרומנטיות שלך.

לבסוף, עיסוק בפעילות מינית עם עצמך יכול לעזור לשפר את הביצועים המיניים שלך כאשר אתה עם השותף שלך. אוננות יכולה לעזור לך לזהות מתי אתה מגורה, איך לשמור על עוררות, ומתי אתה צריך לשנות או להתאים את הטכניקה שלך כדי להגיע להשפעות הרצויות.

אוננות גם מגבירה את הליבידו שלך בכך שהיא מלמדת אותך כיצד לבטל את המיקוד בהסחות דעת ולהתכוונן למסגרת נפשית מעוררת מינית יותר. זה מועיל במיוחד עבור אלה שחווים שפיכה מוקדמת או חוסר עניין מיני.

בסך הכל, ברור שאוננות יכולה להועיל לחיי המין שלך. ברגע שאתה מבין איך הגוף שלך עובד ואיך הוא מגיב לגירויים, קל יותר לזהות תחושות דומות אצל בן הזוג שלך ולהיות מגיב יותר. כמו כן, אוננות יכולה לעזור לבנות אמון במערכת יחסים, שכן היא מראה שאתה מרגיש בנוח להיות פתוח לגבי המיניות שלך והם בטוחים בזהות שלך.
https://www.nudegirlsmassage.com/

בסופו של דבר, אוננות כבר לא צריכה להיתפס כדבר "לא בריא" או "טאבו". זהו חלק בריא וטבעי מלהיות אדם פעיל מינית. לכן, אל תפחדו לחקור את עצמכם ולגלות מה מרגיש לכם טוב. מי יודע? זה רק עשוי להפוך אותך למאהב טוב יותר.

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

כשמדובר בתעשיית הסרטים למבוגרים, יש קבוצה אחת מסוימת של אנשים שהפכו שם נרדף לה - כוכבות פורנו. מבצעים אלה שבו קהלים…

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא עיר אקלקטית שלא ישנה לעולם. היא מכונה לעתים קרובות "העיר שלא עוצרת לעולם",…

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן

נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, לעתים קרובות אפופות סודיות ונשפטות על פי נקודות המבט הצרות של החברה. עם…

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן