ליידי X גאגא

ארמונות תענוגות: איך דירות דיסקרטיות כבש ערים ברחבי העולם

ארמונות תענוגות: איך דירות דיסקרטיות כבש ערים ברחבי העולם

ממטרופולינים שוקקים ועד כפרים מנומנמים, בורדו הייתה נוכחות עקבית לאורך ההיסטוריה. מבבל העתיקה, דרך אירופה של המאה השש-עשרה ועד המערב הפרוע ואפילו אמריקה של המאה התשע-עשרה, ארמונות תענוגות אלה סיפקו פורקן מיני להמונים והפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים העירוניים.

בבבל העתיקה, לאריסטוקרטים הייתה גישה בלעדית לאוטוקו, דירה דיסקרטית יוקרתי. כאן, בריחות מלכותיות ודקדנס היו הנורמה והעשירים השתמשו לעתים קרובות במקום זה כדי לבצע את פעילויות הפנאי המופקרות שלהם.

באירופה של המאה השש-עשרה, חלק מהדירות דיסקרטיות נוסדו על ידי הכנסייה הקתולית. הדירות דיסקרטיות https://www.zavita.co.il/, שנודעו בשם "בתי מנוחה", סיפקו מקלט בטוח לזונות והציעו להן הדרכה רוחנית. הם הוכרו גם כמוסדות של הכנסייה שהציעו שירותי מין.

במערב ארצות הברית של המאה ה-19 נמצאו ברחבי האזור מסבאות בורדו. מוסדות אלה שילבו זנות, הימורים ושתייה, והפכו למקומות מפגש עבור בוקרים, מחפשים וחברי "העניים העובדים". בערים גדולות כמו סן פרנסיסקו, לכל בלוק היה דירה דיסקרטית משלו, וסטריאוטיפים של הפקרות היו נפוצים.

לבסוף, באמריקה של המאה התשע עשרה, בורדו הפך שוב למוסדות חוקיים ומכובדים. מוסדות אלה, שנודעו בשם "בתים בעלי מוניטין רע", הפכו למקומות מפגש פופולריים עבור אנשי עסקים ופוליטיקאים, והם הציעו הזדמנות לאיסוף מידע ורכילות.

כיום, בורדו נשאר חלק מחוויות חיי הלילה של מדינות רבות והם כבר לא המקומות של מוניטין מפוקפק שהיו פעם. במקום זאת, הם נתפסים כעסקים מכובדים המספקים את צרכי הלקוחות שלהם במובנים רבים. מלאס וגאס, דרך אמסטרדם ועד בנגקוק, בורדו הפכו לאטרקציות תיירותיות פופולריות, ואנשים רבים מגיעים אליהם כדי לחוות חלק ייחודי מהתרבות המקומית.

בין אם מדובר בתרבות עתיקה, שריד מהעבר או מוסד עכשווי, הבורדו השאירו את חותמם על המרקם העירוני של ערים ברחבי העולם. ממתן שחרור מיני להצעת מקום להיפגש וליצור קשרים, ארמונות תענוגות אלה הפכו לקבועים בנוף העירוני.

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

כשמדובר בתעשיית הסרטים למבוגרים, יש קבוצה אחת מסוימת של אנשים שהפכו שם נרדף לה - כוכבות פורנו. מבצעים אלה שבו קהלים…

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא עיר אקלקטית שלא ישנה לעולם. היא מכונה לעתים קרובות "העיר שלא עוצרת לעולם",…

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן

נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, לעתים קרובות אפופות סודיות ונשפטות על פי נקודות המבט הצרות של החברה. עם…

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן