ליידי X גאגא

איך להפחית את הסיכוי להתקף לב: 6 טיפים

איך להפחית את הסיכוי להתקף לב: 6 טיפים

כגורם המוות המוביל בעולם, מחלות לב וכלי דם – הכוללות התקפי לב – יכולות להיות מפחידות למחשבה. אבל החדשות הטובות הן שיש כמה אמצעי מניעה שאתה יכול לנקוט כדי להפחית את הסיכון להתקף לב.

1. פעילות גופנית סדירה: פעילות גופנית סדירה, כגון הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה ואימוני משקולות, מסייעת לשמור על לב חזק ולמנוע הצטברות שומן בעורקים. שאפו ל-30 דקות לפחות של פעילות גופנית, חמישה ימים בשבוע!

2. אכלו תזונה בריאה: אכילת מזונות בריאים ומלאים כמו פירות, ירקות, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה לעזור להפחית את הסיכויים לחוות התקף לב. הימנעו ממזונות עשירים בשומנים רוויים, סוכרים מוספים ומלח שולחן.

3. הגבילו את צריכת האלכוהול: צריכת אלכוהול מופרזת קשורה לסיכון מוגבר להתקף לב. כדי להפחית את הסיכויים שלך להתקף לב, להגביל את צריכת האלכוהול שלך לא יותר מ 1-2 משקאות ליום עבור גברים 1 משקה ליום עבור נשים.

4. הפסיקו לעשן: עישון הוא אחד הגורמים המובילים למחלות לב וכלי דם. הפסקת עישון יכולה להפחית את הסיכון להתקף לב בשיעור של עד 50%.

5. ניהול מתח: לחץ לא מנוהל נקשר לסיכון מוגבר למחלות לב וכלי דם. לקחת את הזמן לתרגל פעילויות הפחתת מתח כגון מדיטציה, יוגה, נשימה עמוקה, טאי צ 'י יכול לעזור לנהל את רמות הלחץ שלך ולשפר את הבריאות הכללית שלך. 

6. הרבה בפעילות מינית: פעילות מינית תורמת לבריאות שלכם בצורות רבות. היא תורמת גם ברמה הרגשית, וגם ברמה הגופנית. זוהי פעילות גופנית לכל דבר, וגברים פעילים מינית הם בריאים יותר בכל המובנים. גם אם אין לך בת זוג, תמיד יש נערות ליווי ברמת גן שאיתן ניתן לבלות .

על

ידי ביצוע טיפים אלה, אתה יכול להפחית את הסיכון להתקף לב ולקחת שליטה על הבריאות שלך. זכור לדבר עם הרופא שלך על כל שאלה או חששות שיש לך, ובהצלחה!

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

כשמדובר בתעשיית הסרטים למבוגרים, יש קבוצה אחת מסוימת של אנשים שהפכו שם נרדף לה - כוכבות פורנו. מבצעים אלה שבו קהלים…

כוכבות פורנו: הצצה מקצועית לתעשיית הסרטים למבוגרים

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, תל אביב היא עיר אקלקטית שלא ישנה לעולם. היא מכונה לעתים קרובות "העיר שלא עוצרת לעולם",…

elcome to Tel Aviv: עיר תוססת בלב ישראל

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן

נערות ליווי היו חלק מהחברה במשך מאות שנים, לעתים קרובות אפופות סודיות ונשפטות על פי נקודות המבט הצרות של החברה. עם…

עולמן של נערות ליווי: הצצה למקצוען, דעותיהן ואישיותן